Результати переговорів

Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Китайської Народної Республіки
Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Республіки Корея
Результати переговорів Україна – Ізраїль (27 - 28 червня 2006 року)
Результати переговорів авіаційних властей України і Великобританії
Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Республіки Польща
Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Туреччини
Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Чехії
Результати переговорів авіаційних властей України та Угорщини
Результати переговорів авіаційних властей України та Італії
Результати переговорів Україна – Ізраїль
Результати переговорiв Україна - Австрiя
Результати переговорів авіаційних властей України та Франції


Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Китайської Народної Республіки

В рамках проведення Дев’ятого засідання Міжурядової українсько-китайської комісії з питань торговельно-економічного співробітництва (23-24 листопада 2006 року) було проведено двосторонні переговори між авіаційними адміністраціями України та Китайської Народної Республіки (КНР) та досягнуто домовленостей про внесення змін до Додатка до Угоди між Урядом України та Урядом КНР про повітряне сполучення.

Таблиця маршрутів

1) Маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами України: 

Пункти в Україні – один (1) проміжний пункт, який буде вільно вибраний Україною – Пекін, Тяньцзінь та   Шанхай – один (1) пункт за межами, який буде вільно вибраний Україною

2) Маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами КНР:

Пункти в Китаї – один (1) проміжний пункт, який буде вільно вибраний Китаєм – Київ та інші два (2) пункти в Україні, які будуть визначені китайською стороною пізніше – один (1) пункт за межами, який буде вільно вибраний Китаєм.

3) Призначене авіапідприємство(а) будь-якої Договірної Сторони може опустити на будь-якому або всіх рейсах будь-який пункт на встановленому маршруті(ах) за умови, що договірні лінії починаються і закінчуються на території Договірної Сторони, яка призначає авіапідприємство.

Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Республіки Корея

Досягнуто домовленостей про внесення змін і доповнень до деяких статей і Додатка до Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Корея про повітряне сполучення. 

Таблиця маршрутів

Маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами України 

Пункти відправлення
Проміжні пункти
Пункти призначення
Пункти за межами
Пункти в Україні
Будь-які пункти
Пункти в Республіці Корея
Будь-які пункти

Маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами Республіки Корея

Пункти відправлення
Проміжні пункти
Пункти призначення
Пункти за межами
Пункти в Республіці Корея
Будь-які пункти
Пункти в Україні
Будь-які пункти

Пасажирські авіаперевезення  

Призначеним авіаперевізникам кожної сторони надається право виконувати до 7 рейсів на тиждень між Україною та Кореєю будь-яким типом повітряного судна. З січня 2010 року впроваджується режим лібералізації пасажирських авіаперевезень на українсько-корейському ринку.

Вантажні авіаперевезення

Для здійснення вантажних авіаперевезень призначеним авіаперевізникам обох сторін надається право третьої, четвертої та п’ятої свободи без будь-яких обмежень щодо частоти перевезень, ємності та типу повітряного судна.

Спільне використання кодів

Здійснюючи або пропонуючи авіаперевезення за встановленими маршрутами, будь-яке призначене авіапідприємство України та Кореї може укладати домовленості про надання блоку крісел або про спільне використання кодів з авіапідприємством або авіапідприємствами як України, так і Кореї, а також з авіапідприємством (авіапідприємствами) третьої сторони (сторін), які мають відповідні повноваження на здійснення таких авіаперевезень.

Результати переговорів Україна – Ізраїль

Протокол

Делегації що представляють Уряд Держави Ізраїль та Уряд України зустрілися у м. Тель - Авів 27 - 28 червня 2006 року для обговорення та внесення змін до Угоди про повітряне сполучення між двома країнами.

Список учасників обох сторін додається у Додатку 1.

Зустріч було проведено у теплій та дружній обстановці та були досягнуті наступні домовленості:

  1. Протокол про внесення змін до Угоди про повітряне сполучення:

    Делегації розглянули проект пропозицій, представлений Українською Стороною.
    Після ретельного обговорення обидві делегації узгодили та парафували Протокол про внесення змін до Угоди про повітряне сполучення, (далі У.П.С.) між Урядом Держави Ізраїль та Урядом України від 12 січня 1993 року (далі "Протокол про внесення змін"). Надано у Додатку 2.
    Делегації рекомендують своїм відповідним урядам підписати Протокол про внесення змін.

  2. Чартерні польоти

    Ізраїльська делегація наголосила на важливості виконання на протязі всього року чартерних перевезень між Україною й Ізраїлем та особливо за маршрутом Тель-Авів - Київ на благо подорожуючих та запросила дозволити такі чартерні перевезення. Українська делегація заявила, що згідно з українським законодавством, такі перевезення не можуть бути дозволені без згоди призначеного авіапідприємства.

  3. Регулярні польоти:

    Призначені авіапідприємства будь-якої Договірної Сторони мають право здійснювати перевезення між Києвом та Тель-Авівом:

    • у літній період IATA 2006 року та зимового періоду IATA 2006/2007 рр. - до семи частот на тиждень;
    • у літній період IATA 2007 року - до восьми частот на тиждень;

    Призначені авіапідприємства будь-якої Договірної Сторони мають право виконувати перевезення за іншими договірними лініями:

    • у літній період IATA 2006 року та у літній період IATA 2007 року - до трьох частот на тиждень;
    • у зимовий період IATA 2006/2007 рр. - до двох частот на тиждень.

    Будь-яке подальше збільшення частот є предметом домовленостей між авіаційними властями обох Договірних Сторін.

  4. Перевезення релігійних паломників

    Посилаючись на пункт 3.b) Розділу II Додатка до Протоколу про внесення змін, обидві сторони з метою задоволення попиту на перевезення релігійних паломників на Єврейський Новий рік 5767 домовились про таке:
    На додаток до регулярних рейсів, кожна договірна сторона матиме право перевозити на додаткових до регулярних та чартерних рейсах у період з 15 по 30 вересня 2006 року 6,0 тис. пасажирів в обох напрямках (прогони повітряного судна не включаються) на маршруті TLV-KBP та у зворотному напрямку.
    Альтернативним маршруту TLV-KBP затверджено маршрут TLV-ODS.
    Мінімальна вартість за пасажира на чартерному рейсі складатиме 400 дол.США за перевезення в обох напрямках (Ціна нетто без зборів та податків).
    Кожні авіаційні власті розподілять свою ємність поміж призначеними та чартерними авіапідприємствами та проінформують про це авіаційні власті іншої Договірної Сторони.

  5. Тимчасове застосування та набуття чинності Протоколу про внесення змін.

    Протокол про внесення змін тимчасово застосовується авіаційними властями Держави Ізраїль та України з дати підписання цього Протоколу та набуде чинності після того, як обидві Договірні Сторони повідомлять одна одній дипломатичними нотами про завершення їх внутрішньодержавних процедур, необхідних для набуття чинності Протоколом про внесення змін.

  6. Набуття чинності Протоколу

    Цей Протокол набуває чинності з дати його підписання.

Вчинено у м. Тель-Авів 28 червня 2006 року у двох примірниках англійською мовою.

За делегацію Держави Ізраїль

Арік Бен-Арі

За делегацію України

Микола Марченко



Результати переговорів авіаційних властей України і Великобританії

Досягнуто домовленостей, що призначені авіапідприємства кожної сторони мають право здійснювати, починаючи з 22 листопада 2005р.:

  • до 7 рейсів на тиждень за маршрутом Київ-Лондон-Київ;
  • сумарно до 3 рейсів на тиждень за будь-якими іншими маршрутами;

з літнього періоду IATA 2006 р.:

  • до 10 рейсів на тиждень за маршрутом Київ-Лондон-Київ;
  • сумарно до 3 рейсів на тиждень за будь-якими іншими маршрутами.

Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Республіки Польща

Таблиця маршрутів та частота перевезень 

Маршрути для призначених авіапідприємств України:

Пункти на території України
Пункти на території Республіки Польща
Пункти за межами

будь-які пункти

будь-які пункти

вільний вибір пунктів

Маршрути для призначених авіапідприємств Республіки Польща:

Пункти на території Республіки Польща
Пункти на території України
Пункти за межами

будь-які пункти

будь-які пункти

вільний вибір пунктів

Для призначених авіапідприємств кожної сторони встановлена частота перевезень за такими основними маршрутами:

  • Київ – Варшава – Київ у зимовий період 2005/2006 рр. 7 рейсів на тиждень; літній період 2006р. та зимовий період 2006/2007рр. 10 рейсів на тиждень;
  • Львів – Варшава – Львів, Одеса – Варшава – Одеса по 7 рейсів на тиждень;
  • Київ – два пункти на території Польщі, що будуть визначені пізніше, по 7 рейсів на тиждень.

Перевезення між будь-якими пунктами на території України, крім Києва, та будь-якими пунктами на території Польщі, крім Варшави, (регіональні маршрути) виконуватимуться без обмежень щодо кількості рейсів.

Спільне використання кодів

Здійснюючи або пропонуючи перевезення за встановленими маршрутами, будь-яке призначене авіапідприємство однієї сторони може укласти угоду про надання блоку крісел або про спільне використання кодів з авіапідприємством або авіапідприємствами будь-якої сторони, а також третьої сторони за умови, що такі авіапідприємства мають відповідне право виконувати перевезення за маршрутами або за частинами таких маршрутів.

Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Туреччини

Було досягнуто домовленостей щодо:

Призначення

Сторони домовились, що українська сторона має право призначити дві авіакомпанії для експлуатації договірних ліній за кожним встановленим маршрутом, окрім Київ – Стамбул та Київ – Анкара та у зворотному напрямку, де буде діяти принцип призначення одного авіапідприємства.

З турецької сторони залишається призначеним авіапідприємством “Turkish Airline”, яке виконуватиме перевезення за кожним маршрутом.

Таблиці маршрутів

1. Маршрути регулярних перевезень:

Пункти на території України

 

Пункти на території Турецької Республіки

Київ, Дніпропетровськ,

Одеса, Сімферополь,

Донецьк, Харків, Львів

Стамбул, Анкара

  • a) Основні маршрути: Київ-Стамбул, Київ-Анкара;
  • b) Регіональні маршрути: будь-які маршрути між пунктами, окрім пунктів, зазначених у пункті 1а).

2) Чартерні перевезення не дозволяються між пунктами, зазначеними у пункті 1. Ad hoc чартерні перевезення для спортивних, культурних, військових, ділових цілей здійснюються за згодою авіаційних властей обох сторін.

3) Частота перевезень:

  • a) Кожне призначене авіапідприємство має право здійснювати перевезення за маршрутом Київ – Стамбул з максимальною частотою, визначеною у пункті 4 „Тимчасові заходи”;
  • b) Призначені авіапідприємства кожної сторони мають право здійснювати щоденні перевезення за маршрутом Київ – Анкара та за кожним регіональним маршрутом.

4) Тимчасові заходи

Період ІАТА

 

Маршрут

Частоти для призначеної авіакомпанії України

Частоти для призначеної авіакомпанії Турецької Республіки

2005/2006 (зима)

 

KBP-IST

 

7

7

2006 (літо)

7

7

2006/2007 (зима)

7

7

2007 (літо)

8

8

Результати переговорів авіаційних адміністрацій України та Чехії

Досягнуто домовленостей стосовно внесення змін та доповнень до Угоди між Урядом України та Урядом Чеської Республіки про повітряне сполучення (Стаття 3 „Призначення та дозвіл на виконання польотів”, Стаття 4 „Скасування або призупинення дозволу на виконання польотів”, Стаття 9 „Безпека польотів”, Стаття 14 „Тарифи”, Стаття 16 „Розклади”, Додаток до Угоди).

Маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами України

Пункти на території України

Проміжні пункти

Пункти на території Чеської Республіки

Пункти за межами

Київ та Одеса

будь-які пункти

Прага

будь-які пункти

Маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами Чеської Республіки

Пункти на території Чеської Республіки

Проміжні пункти

Пункти на території України

Пункти за межами

Прага

будь-які пункти

Київ та Одеса

будь-які пункти

Регіональні маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами України

Пункти на території України

Проміжні пункти

Пункти на території Чеської Республіки

Пункти за межами

Будь-які пункти, крім Києва та Одеси

будь-які пункти

Будь-які пункти, крім Праги

будь-які пункти

Регіональні маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами Чеської Республіки

Пункти на території Чеської Республіки

Проміжні пункти

Пункти на території України

Пункти за межами

Будь-які пункти, крім Праги

будь-які пункти

Будь-які пункти, крім Києва та Одеси

будь-які пункти

Частота перевезень 

Призначені авіапідприємства сторін мають право здійснювати перевезення за основними маршрутами

Київ – Прага – Київ        - з зимового періоду IATA 2005/2006 рр. – по 6 рейсів на тиждень;
                                          - з літнього періоду IATA 2007 р. – по 7рейсів на тиждень;                                                                   

Одеса – Прага – Одеса   - з літнього періоду IATA 2006 р. - сумарно 7 рейсів на тиждень;                           

за регіональними маршрутами         - сумарно до 7 рейсів на тиждень за кожним маршрутом.

Результати переговорів авіаційних властей України та Угорщини


Досягнуто домовленостей стосовно внесення змін та доповнень до Угоди між Урядом України та Урядом Угорської Республіки про повітряне сполучення (Стаття 3 „Необхідні дозволи”, Стаття 4 „Тимчасове припинення або скасування дозволу на польоти”, Стаття 5 „Безпека польотів”, Стаття 10 „Тарифи”), а також Додатка до Угоди.

Маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами України

Пункти на території України

Проміжні пункти

Пункти на території Угорської Республіки

Пункти за межами

1.Основні маршрути:

Київ та Одеса

вільний вибір пунктів

Будапешт

вільний вибір пунктів

2. Регіональні маршрути: будь-які пункти, крім Києва та Одеси

 

будь-які пункти, крім Будапешта

 

Маршрути, які експлуатуються призначеними авіапідприємствами Угорської Республіки

Пункти на території Угорської Республіки

Проміжні пункти

Пункти на території України

Пункти за межами

1. Основні маршрути: Будапешт

вільний вибір пунктів

Київ та Одеса

вільний вибір пунктів

2. Регіональні маршрути: будь-які пункти, крім Будапешта

 

будь-які пункти, крім Києва та Одеси

 

Частота перевезень

Призначені авіапідприємства сторін мають право здійснювати перевезення
за основними маршрутами

Будапешт – Київ             - в зимовий період IATA 2005/2006 – по 6 рейсів на тиждень;
та у зворотному              - в літній період IATA 2006 і в зимовий період IATA
напрямку                            2006/2007 – по 7рейсів на тиждень;

Будапешт - Одеса           - починаючи з зимового періоду IATA 2005/2006 - сумарно
та у зворотному               7 рейсів на тиждень;
напрямку

за регіональними маршрутами         - сумарно до 7 рейсів на тиждень.

Результати переговорів авіаційних властей України та Італії

Досягнуто домовленостей стосовно внесення змін і доповнень до Угоди між Урядом України та Урядом Італійської Республіки про повітряне сполучення (Стаття 4 „Призначення та надання дозволу авіапідприємствам”, Стаття 8 „Тарифи”, Стаття 12 bis „Безпека польотів” та Додаток до Угоди).

1). Пункт 1 Статті 4 Угоди:

Кожна Договірна Сторона має право призначити два авіапідприємства для експлуатації договірних ліній за встановленими маршрутами між кожною парою міст, письмово повідомивши про це іншу Договірну Сторону. Між кожною парою міст можуть бути призначені різні авіапідприємства.

2). Додаток до Угоди:

Таблиця маршрутів

А – Маршрути, які можуть експлуатуватися авіапідприємствами, призначеними Італією:

Будь-які пункти в Італії – будь-які проміжні пункти в Європі – Київ, Львів або другий пункт призначення, який буде визначено пізніше за вибором італійської сторони – будь-які пункти за межами в Європі/Азії та в зворотному напрямку.

В – Маршрути, які можуть експлуатуватися авіапідприємствами, призначеними Україною:

Будь-які пункти в Україні – будь-які проміжні пункти в Європі – Рим, Мілан або другий пункт призначення, який буде визначено пізніше за вибором української сторони – будь-які пункти за межами в Європі та в зворотному напрямку.

Частоти:
Починаючи з зимового періоду 2005/2006р.р., призначені авіапідприємства кожної Договірної Сторони можуть здійснювати 10 рейсів на тиждень між Україною та Італією, а з літнього періоду 2006 року – 14 рейсів на тиждень, при цьому можуть використовуватись будь-які типи повітряних суден, окрім надзвукових.

Результати переговорів Україна – Ізраїль.

Досягнуто домовленості стосовно впровадження режиму чартерних перевезень:

1. На маршруті Тель-Авів – Київ та у зворотному напрямку.

а) Авіакомпанії України та Ізраїлю можуть здійснювати чартерні перевезення у період з 15 липня по 24 вересня 2005 року з максимальною ємністю 530 крісел на тиждень.
b) Авіакомпанії України та Ізраїлю можуть здійснювати чартерні перевезення у період з 25 вересня по 29 жовтня 2005 року з максимальною ємністю для чартерних перевезень 3500 крісел.
с) Як альтернатива маршруту Тель-Авів – Київ чартерні рейси за маршрутом Тель-Авів – Одеса будуть затверджені на період з 25 вересня по 29 жовтня 2005 року.
d) Мінімальна вартість для тур-операторів за маршрутом Тель-Авів – Київ та у зворотному напрямку або Тель-Авів – Одеса та у зворотному напрямку становитиме 250 дол. США за крісло на чартерних рейсах.

2. На маршрутах Тель-Авів – Львів та у зворотному напрямку і Тель-Авів – Харків та у зворотному напрямку.

Авіакомпанії України та Ізраїлю можуть здійснювати один чартерний рейс на тиждень у період з 15 липня по 29 жовтня 2005 року на кожному з маршрутів.

3. Кожна авіакомпанія має право продавати квитки на вищезазначені чартерні рейси на території обох країн.

4. Українська сторона зобов’язалась адаптувати свої внутрішньодержавні правила до 14 липня 2005 року, щоб надати можливість здійснювати вищезазначені рейси.

5. Обидві сторони погодились обмінятись даними стосовно чартерних перевезень наприкінці жовтня 2005 року та зустрітися знову до кінця листопада 2005 року з метою прийняття рішення стосовно продовження чартерних перевезень між Україною та Ізраїлем.

Результати переговорiв Україна - Австрiя

Операційні можливості

1. Маршрути:

a)      Основний маршрут: Київ-Відень;
b)      Регіональні маршрути: інші маршрути.

2. Частоти:

a)      Призначені авіапідприємства кожної Договірної Сторони мають право здійснювати максимальну кількість перевезень за основним маршрутом, який визначений в пункті 5 „Міри перехідного характеру”;
b)      Призначені авіапідприємства кожної Договірної Сторони мають право здійснювати щоденні перевезення за кожним регіональним маршрутом.

3. Вантажні авіаперевезення:

Кожне авіапідприємство, призначене здійснювати виключно вантажні авіаперевезення додатково до комбінованих авіаперевезень, здійснюючи такі вантажні авіаперевезення як регулярні, може здійснювати їх за маршрутами, встановленими в додатку до існуючої Угоди, без обмежень щодо частоти, ємності, маршрутів та типу повітряних суден.

4. Спільне використання кодів та інші операційні положення:

a)      здійснюючи або пропонуючи перевезення за встановленими маршрутами, будь-яке призначене авіапідприємство однієї Договірної Сторони може укласти угоду про надання блоку крісел або про спільне використання кодів з авіапідприємством/ авіапідприємствами будь-якої Договірної Сторони або третіх країн, які мають відповідні повноваження на експлуатацію;
b)      кожне авіапідприємство, яке уклало угоду про спільне використання кодів, у відповідності з цим пунктом повинно під час продажу кожного квитка поінформувати покупця в пункті продажу про авіапідприємство, яке фактично буде здійснювати перевезення на кожному з секторів, і з яким авіапідприємством або авіапідприємствами покупець матиме договірні відносини;
c)      перевезення за угодою про спільне використання кодів, зараховується як частота перевезень лише фактичному перевізнику;
d)      при здійсненні перевезень на договірних лініях призначеним авіапідприємствам кожної Договірної Сторони може бути дозволено замінити повітряне судно в пункті або пунктах на встановлених маршрутах, використовуючи ті ж самі або інші номери рейсів на відповідних секторах;
e)      при перевезеннях за угодою про спільне використання кодів розклади руху повинні подаватися на затвердження авіаційним властям обох договірних Сторін.

5. Міри перехідного характеру:

Період IATA

Маршрут

Частоти для призначених авіакомпаній України

Частоти для призначених авіакомпаній Австрії

фактичні

збільшення

фактичні

збільшення

2005 (літо)

КВР - VIE

7

+5 = загально 12

7

+3 = загально 10

2005/2006 (зима)

12

без збільшення

10

без збільшення

2006 (літо)

12

+2= загально 14

10

+4 = загально 14


Результати переговорів авіаційних властей України та Франції


1. Таблиця маршрутів:


1. Маршрут, за яким здійснюються перевезення призначеним авіапідприємством Франції: з пунктів у Франції через один проміжний пункт (1) у пункти в Україні та за її межами в один пункт у Співдружності Незалежних Держав (1);

2. Маршрут, за яким здійснюються перевезення призначеним авіапідприємством України: з пунктів в Україні через один проміжний пункт (2) у пункти у Франції та за її межами в один пункт у Західній Європі (2);

(1) без використання комерційних прав між цим пунктом та пунктами в Україні;
(2) без використання комерційних прав між цим пунктом та пунктами у Франції.

2. Частоти:


Призначені авіапідприємства України та Франції можуть здійснювати:

  • до десяти (10) частот щотижня, починаючи із зимового сезону 2005-2006;
  • до чотирнадцяти (14) частот щотижня, починаючи з літнього сезону 2006.

3. Спільне використання кодів


Здійснюючи або пропонуючи перевезення за встановленими маршрутами, призначені авіапідприємства України та Франції можуть укладати між собою, а також з авіакомпаніями третіх країн угоди про надання блоку крісел або про спільне використання кодів.

Начальник управління
зовнішніх зв'язків
т. 461-53-32
Ю. І. Кордянін




Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того,
щоб повідомити про це адміністратора сайту avia.gov.ua