Інформація для керівників авіакомпаній, що виконують регулярні і чартерні рейси

     Державіаслужба в черговий раз наголошує на необхідності надання авіаперевізниками інформації про скасовані та затримані рейси, а саме: у разі затримки понад розумні строки або відміни рейсу перевізник не пізніше ніж через 12 годин після відправлення затриманого рейсу або прийняття рішення про скасування рейсу має повідомити уповноважений орган з питань цивільної авіації щодо причин затримки (відміни) рейсу та обслуговування, яке було надане пасажирам під час такої затримки або відміни рейсу.

    Така вимога передбачена пунктом 5 розділу XV Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 30 листопада 2012 року № 735, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2012 року за № 2219/22531.

    Інформацію необхідно надавати за формою:
    Дата
    Номер рейсу
    Маршрут
    Тип ПС
    Бортовий номер
    Кількість пасажирів (ADL, у тому числі CHD + INF)
    Час затримки рейсу
    Причина затримки рейсу
    Надане обслуговування.

   Зазначену інформацію необхідно направляти на адреси електронної пошти: schedule@avia.gov.ua; kli@avia.gov.ua.





Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того,
щоб повідомити про це адміністратора сайту avia.gov.ua