02 липня 2015, 09:07

Інформація щодо прийнятих рішень Комісії з розгляду питань щодо прав на експлуатацію повітряних ліній


26 червня 2015 року в Державіаслужбі відбулося чергове засідання комісії з розгляду  питань щодо прав на експлуатацію повітряних ліній (далі – комісія).

Відповідно до Протоколу № 2 комісія прийняла рішення:
1. Рекомендувати Голові Державіаслужби анулювати права ПрАТ «Авіакомпанія «Ейр Онікс», сертифікат експлуатанта якого анульовано, на експлуатацію повітряних ліній для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України та регулярних повітряних перевезень у межах України після спливу строку, передбаченого пунктом 3.2 Порядку, а саме :
Сімферополь – Тбілісі – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Барселона – Київ (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Стокгольм – Київ (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Київ – Гюмрі – Київ (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Ларнака – Київ (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Сімферополь – Варшава – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Сімферополь – Катовіце – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Сімферополь – Стамбул – Сімферополь (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Донецьк – Мінеральні Води – Донецьк (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Донецьк – Санкт-Петербург – Донецьк (частота рейсів: 4 рейси на тиждень),
Донецьк – Тюмень – Донецьк (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Санкт-Петербург – Київ (частота рейсів: 7 рейси на тиждень),
Сімферополь – Єкатеринбург – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Сімферополь – Казань – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Сімферополь – Калінінград – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Сімферополь – Москва – Сімферополь (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень),
Сімферополь – Новосибірськ – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Сімферополь – Самара – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Сімферополь – Санкт-Петербург– Сімферополь (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Сімферополь – Уфа – Сімферополь (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Братислава – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Донецьк – Прага – Донецьк (частота рейсів: 3 рейси на тиждень)
Київ – Донецьк – Київ (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень),
Київ – Сімферополь – Київ (частота рейсів: 28 рейсів на тиждень),
Сімферополь – Донецьк – Сімферополь (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень).

2. Рекомендувати Голові Державіаслужби анулювати права ТОВ «Авіалінії Візз Ейр Україна», сертифікат експлуатанта якого анульовано, на експлуатацію повітряних ліній для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України після спливу строку, передбаченого пунктом 3.2 Порядку, а саме:
Донецьк – Салоніки – Донецьк (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Салоніки – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Донецьк – Кутаїсі – Донецьк (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Кутаїсі – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Кутаїсі – Львів (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Одеса – Кутаїсі – Одеса (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Харків – Кутаїсі – Харків (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Тель-Авів – Львів (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Донецьк – Бергамо – Донецьк (частота рейсів: від 2 до 4 рейсів на тиждень),
Донецьк – Рим – Донецьк (частота рейсів: від 2 до 4 рейсів на тиждень),
Київ – Бергамо – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Неаполь – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Тревізо – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Бергамо – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Неаполь – Львів (частота рейсів: від 2 до 4 рейсів на тиждень),
Львів – Рим – Львів (частота рейсів: від 2 до 4 рейсів на тиждень),
Львів – Тревізо – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Лутон – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Валенсія – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Жирона – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Мадрид– Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Львів – Барселона – Львів (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Львів – Валенсія – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Жирона – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Вільнюс – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Дубай – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Лісабон – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Софія – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень)
Донецьк – Ларнака – Донецьк (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Київ – Ларнака – Київ (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Київ – Катовіце – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Москва – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Санкт-Петербург – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Санкт-Петербург – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Сімферополь – Москва – Сімферополь (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Бухарест – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Братислава – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Донецьк – Будапешт – Донецьк (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Донецьк – Дортмунд – Донецьк (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Донецьк – Меммінген – Донецьк (частота рейсів: від 2 до 4 рейсів на тиждень),
Київ – Дортмунд – Донецьк (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Кельн – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Любек – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Київ – Меммінген – Київ (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Дортмунд – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Кельн – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Львів – Меммінген – Львів (частота рейсів: від 2 до 7 рейсів на тиждень),
Донецьк – Прага – Донецьк (частота рейсів: 4 рейсів на тиждень).

3. Рекомендувати Голові Державіаслужби анулювати права ТОВ «Авіакомпанія «ХОРС», сертифікат експлуатанта якого припинив свою дію у зв’язку із закінченням його терміну дії, на експлуатацію повітряних ліній для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України та регулярних повітряних перевезень у межах України після спливу строку, передбаченого пунктом 3.2 Порядку, а саме:
Київ – Афіни – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Київ – Салоніки – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Одеса – Афіни – Одеса (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Харків – Афіни – Харків (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Тбілісі – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Київ – Варшава – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Харків – Стамбул – Харків (частота рейсів: до 3 рейсів на тиждень)
Київ – Чернівці – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень).

4. Рекомендувати Голові Державіаслужби на підставі абзацу другого пункту 3.1 Порядку та заяви ПАТ «Авіалінії Харкова» анулювати права ПАТ «Авіалінії Харкова» на експлуатацію повітряних ліній для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України, а саме:
Київ – Тбілісі – Київ (частота рейсів: 4 рейси на тиждень),
Харків – Тель-Авів – Харків (частота рейсів; 5 рейсів на тиждень),
Харків – Барселона – Харків (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Бангкок – Київ (частота рейсів: 3 р/т рейси на тиждень),
Харків – Ларнака – Харків (частота рейсів: 1 р/т рейс на тиждень),
Львів – Стамбул – Львів (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Одеса – Стамбул – Одеса (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Харків – Стамбул – Харків (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Москва – Київ (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень),
Донецьк – Монастір – Донецьк (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Монастір – Київ (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Харків – Монастір – Харків (частота рейсів: 2 рейси на тиждень).

5. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ТОВ «Авіакомпанія «АТЛАСДЖЕТ УКРАЇНА» права на експлуатацію повітряних ліній:
Вінниця – Стамбул – Вінниця (частота рейсів: 4 рейси на тиждень),
Київ – Тбілісі – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Москва – Київ (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень),
Київ – Санкт-Петербург – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Ербіль – Київ (частота рейсів: 4 рейси на тиждень),
Київ – Мадрид – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України із визначенням строку дії права: до 01.11.2025.

6. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ТОВ «Авіакомпанія «АТЛАСДЖЕТ УКРАЇНА» право на експлуатацію повітряної лінії Львів – Стамбул – Львів (частота рейсів: 4 рейси на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України із визначенням строку дії права: до 01.11.2025 за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання прав на експлуатацію повітряної лінії Львів – Стамбул – Львів ПАТ «Авіалінії Харкова».

7. Рекомендувати Голові Державіаслужби відмовити ТОВ «Авіакомпанія «АТЛАСДЖЕТ УКРАЇНА» в наданні права на експлуатацію повітряної лінії Одеса – Стамбул – Одеса для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України


8. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ТОВ «Авіакомпанія «АТЛАСДЖЕТ УКРАЇНА» право на експлуатацію повітряних ліній Харків – Стамбул – Харків (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України із визначенням строку дії права: до 01.11.2025 за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання прав на експлуатацію повітряної лінії Харків – Стамбул – Харків ПАТ «Авіалінії Харкова» та ТОВ «Авіакомпанія «ХОРС».

9. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ТОВ «Авіакомпанія «АТЛАСДЖЕТ УКРАЇНА» права на експлуатацію повітряних ліній:
Одеса – Батумі – Одеса (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Одеса – Тбілісі – Одеса (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Одеса – Вільнюс – Одеса (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Київ – Бішкек – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Ларнака – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України із визначенням необмеженого строку дії права.

10. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ТОВ «Авіакомпанія «АТЛАСДЖЕТ УКРАЇНА» право на експлуатацію повітряної лінії Одеса – Мілан – Одеса (частота рейсів: 2 рази на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України із визначенням необмеженого строку дії за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання права ТОВ «Авіалінії Візз Ейр Україна» на експлуатацію повітряних ліній.

11. Рекомендувати Голові Державіаслужби відмовити ТОВ «Авіакомпанія «АТЛАСДЖЕТ УКРАЇНА» в наданні прав на експлуатацію повітряних ліній Вінниця – Тель-Авів – Вінниця, Київ – Лутон – Київ, Київ – Дюссельдорф – Київ для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України.

12. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміну до документа про право ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» на експлуатацію повітряної лінії  Київ – Мінськ – Київ (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України.

13. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміну до документа про право ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» на експлуатацію повітряної лінії Львів – Тель-Авів – Львів (частота рейсів: 4 рейси на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання прав ТОВ «Авіалінії Візз Ейр Україна» на експлуатацію повітряної лінії Львів –                    Тель-Авів – Львів.

14. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміну до документа про право ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» на експлуатацію повітряної лінії Харків – Тель-Авів – Харків (частота рейсів: 4 рейси на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання прав ПАТ «Авіалінії Харкова» на експлуатацію повітряної лінії Харків – Тель-Авів – Харків.

15. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміну до документа про право ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» на експлуатацію повітряної лінії  Київ – Варшава – Київ (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень) за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання прав ТОВ «Авіакомпанія «ХОРС» на експлуатацію повітряної лінії Київ – Варшава – Київ.

16. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміну до документа про право ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» на експлуатацію повітряної лінії  Київ – Бухарест – Київ (визначити частоту рейсів: 7 рейсів на тиждень та необмежений строк дії права) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України.

17. Рекомендувати Голові Державіаслужби відмовити у внесені зміни до документів про право ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» на експлуатацію повітряних ліній:
Київ – Тель-Авів – Київ (частота рейсів: 24 рейси на тиждень),
Київ – Прага – Київ (частота рейсів: 10 рейсів на тиждень),
Київ – Тегеран – Київ (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Дніпропетровськ – Тель-Авів – Дніпропетровськ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень)
для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України.

18. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» права на експлуатацію повітряних ліній:
Вінниця – Стамбул - Вінниця (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Вінниця – Варшава - Вінниця (частота рейсів: 3 рейси на тиждень)
для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України із визначенням необмеженого строку дії права.

19. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» право на експлуатацію повітряної лінії Львів – Стамбул – Львів (частота рейсів: 3 рейси на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України із визначенням необмеженого строку дії права за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання прав на експлуатацію повітряної лінії Львів – Стамбул – Львів ПАТ «Авіалінії Харкова».

20. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» права на експлуатацію повітряних ліній:
Львів – Болонья – Львів (частота рейсів: 1 рейс на тиждень),
Харків – Мілан – Харків (частота рейсів: 1 рейс на тиждень)
для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України із визначенням необмеженого строку дії права за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання права на експлуатацію повітряних ліній ТОВ «Авіалінії Візз Ейр Україна».

21. Рекомендувати Голові Державіаслужби відмовити ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» в наданні права на експлуатацію повітряної лінії Вінниця – Тель-Авів – Вінниця, для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України

22. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» права на експлуатацію повітряної лінії Київ – Запоріжжя – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень) для виконання регулярних повітряних перевезень у межах України із визначенням необмеженого строку дії права.

23. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» права на експлуатацію повітряної лінії Київ – Івано-Франківськ – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень) для виконання регулярних повітряних перевезень у межах України із визначенням необмеженого строку дії права.

24. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміну до документа про право ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» на експлуатацію повітряної лінії Одеса - Стамбул – Одеса (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України за умови прийняття Головою Державіаслужби рішення про анулювання права ПАТ «Авіалінії Харкова» на експлуатацію повітряної лінії Одеса – Стамбул – Одеса.

25. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ПАТ «Авіакомпанія «Дніпроавіа» права на експлуатацію повітряних ліній:
Одеса – Тбілісі – Одеса (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Софія – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Київ – Бухарест – Київ (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Одеса – Батумі – Одеса (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Харків – Варшава – Харків (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень),
Херсон – Москва – Херсон (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень)
для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України, із визначенням строку дії права: до 30.06.2025.

26. Рекомендувати Голові Державіаслужби відмовити ПАТ «Авіакомпанія «Дніпроавіа» в наданні права на експлуатацію повітряної лінії Одеса – Баку – Одеса для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України

27. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ПАТ «Авіакомпанія «Дніпроавіа» права на експлуатацію повітряних ліній:
Львів – Одеса – Львів (частота рейсів:7 рейсів на тиждень)
Харків – Львів – Харків (частота рейсів:7 рейсів на тиждень),
Дніпропетровськ – Львів – Дніпропетровськ (частота рейсів:7 рейсів на тиждень),
Дніпропетровськ – Одеса – Дніпропетровськ (частота рейсів:7 рейсів на тиждень),
Київ – Херсон – Київ (частота рейсів:7 рейсів на тиждень)
для виконання регулярних повітряних перевезень у межах України із визначенням строку дії права: до 30.06.2025.

28. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміну до документа про право ПАТ « Мотор Січ» на експлуатацію повітряної лінії Запоріжжя – Москва – Запоріжжя (частота рейсів: 7 рейсів на тиждень) для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України.

29. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміну до документа про право ТОВ «Авіакомпанія «ЮТейр-Україна» на експлуатацію повітряної лінії Київ – Барселона - Київ для виконання регулярних міжнародних повітряних перевезень з/до України, в зв'язку зі зміною місцезнаходження авіаперевізника.

30. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ТОВ «Авіакомпанія «ЮТейр-Україна» права на експлуатацію повітряних ліній:
Київ – Шарм-ель-Шейх (Єгипет) – Київ (частота рейсів: 10 рейсів на тиждень),
Київ – Хургада (Єгипет) – Київ (частота рейсів: 10 рейсів на тиждень),
Київ – Анталія (Туреччина) – Київ (частота рейсів: 21 рейсів на тиждень),
Київ – Бургас (Болгарія) – Київ (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Бодрум (Туреччина) – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Київ – Даламан (Туреччина) – Київ (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Харків – Хургада (Єгипет) – Харків (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Харків – Анталія (Туреччина) – Харків (частота рейсів:5 рейсів на тиждень),
Харків – Шарм-ель-Шейх (Єгипет) – Харків (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Запоріжжя – Шарм-ель-Шейх (Єгипет) – Запоріжжя (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Запоріжжя – Анталія (Туреччина) – Запоріжжя (частота рейсів: 4 рейси на тиждень),
Запоріжжя – Хургада (Єгипет) – Запоріжжя (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Одеса – Шарм-ель-Шейх (Єгипет) – Одеса (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Одеса – Анталія (Туреччина) – Одеса (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Одеса – Хургада (Єгипет) – Одеса (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Львів – Хургада (Єгипет) – Львів (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Львів – Анталія (Туреччина) – Львів (частота рейсів: 4 рейси на тиждень),
Львів – Шарм-ель-Шейх (Єгипет) – Львів (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Львів – Даламан (Туреччина) – Львів (частота рейсів: 3 рейси на тиждень)
для виконання чартерних міжнародних повітряних перевезень з/до України, що становлять систематичну серію – не менше одного рейсу на тиждень або не менше трьох рейсів на місяць, із визначенням строку дії права: до 24.10.2015.

31. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ТОВ «ДАРТ» права на експлуатацію повітряних ліній:
Київ – Тіват (Чорногорія) – Київ (частота рейсів: 5 рейсів на тиждень),
Київ – Батумі (Грузія) – Київ (частота рейсів: 4 рейси на тиждень),
Київ – Хургада (Арабська Республіка Єгипет) – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Київ – Шарм Ель Шейх (Арабська Республіка Єгипет) – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень),
Київ – Бургас (Республіка Болгарія) – Київ (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Київ – Тірана (Республіка Албанія) – Київ (частота рейсів: 1 рейс на тиждень),
Київ – Іракліон (Грецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 1 рейс на тиждень),
Одеса – Тіват (Чорногорія) – Одеса (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Львів – Тіват (Чорногорія) – Львів (частота рейсів: 2 рейси на тиждень),
Дніпропетровськ – Тіват (Чорногорія) – Дніпропетровськ (частота рейсів: 2 рейси на тиждень)
для виконання чартерних міжнародних повітряних перевезень з/до України, що становлять систематичну серію – не менше одного рейсу на тиждень або не менше трьох рейсів на місяць, із визначенням строку дії права: до 26.09.2015.

32. Рекомендувати Голові Державіаслужби внести зміни до документа про право ПАТ «Міжнародна акціонерна авіаційна компанія «УРГА» на право експлуатації повітряних ліній на виконання авіаційних перевезень в інших державах, в зв'язку зі зміною відомостей щодо переліку пунктів в регіоні Південний Судан, а саме перелік пунктів в регіоні Південний Судан доповнити аеродромами: Бор (Bor); Бунж (Bunj); Бентіу (Рубкона)/(Bentiu (Rubkona); Торіт (Torit); Ваді Халфа (Wadi Halfa); Абей (Ентоні)/Abeyi (Anthony airfield)).

33. Рекомендувати Голові Державіаслужби надати ТОВ «Ейр Таурус» права на експлуатацію повітряних ліній на виконання авіаційних перевезень в інших державах:
ПІВДЕННИЙ СУДАН: Джуба, Вау, Нзара, Тамбура, Малакал, Румбек, Авейль, Айод, Бор, Ганіель, Малуалькон, Ньял, Раджа, Тондж, Туралей, МаріаЛоу, Юніті, Леер, Абей, Мабан, Іда, Акобо, Пібор, Волгак, Ваат, Агок, Алек, Пагак, Мабіор, Бома, Рубкона, Насір, Паріaнг, Торит, Мелут, Кака.
ДР Конго: Ліморо, Намбія, Нагеро, Дукуме, Бангаді, Бітіма, Дунду, Дуру, Кананга, Мбуджи, Майї, Лодія, Масісі, Барака, Увіра, Ваоікалі, Бунія, Бені, Мвека, Гома.
УГАНДА: Аруа,Кобоко, Ентеббе.
ЦАР: Обо, Бамбоуті, Земіо, Рафаї, Езо, Мбокі, Джема.
Частота рейсів: не застосовується;
Строк дії права: до 31.12.2015.
ЛІБЕРІЯ: Бучанан, Цестос Сіті, Зведру, Грінвіль, Вісуа, Фойя, Вологіссі, Монровія Робертс, СпріггсПейн, Барклайвілл, Бополу, ГбедіаТаун, Гринвілл, Харпер, Ріверсесс, Тапета, Воінджама, Зорзор, Зведру, Ганта.
СЬЄРРА-ЛЕОНЕ: Во, Фрітаун, Бонте, Кабала, Сьєрра-Леоне, Дару, Енгема.
Частота рейсів: не застосовується;
Строк дії права: до 01.05.2016.


Якщо Ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того,
щоб повідомити про це адміністратора сайту avia.gov.ua